دانلود آلبوم بسیار زیبا و قدیم از نعیم پوپل با کیفیت اصلی
سفارش بزرگترین آرشیو موسیقی در اینترنت 8000 خواننده تمامی سبکها

سه شنبه 15 ارديبهشت 1394
ن : سعید

دانلود آلبوم بسیار زیبا و قدیم از نعیم پوپل با کیفیت اصلی

دانلود آلبوم با کیفیت اصلی خدمت عزیزان 



نظرات شما عزیزان:

Amin
ساعت21:42---2 آبان 1396
عالی

مرجان
ساعت23:30---27 مرداد 1396
سلام با تشکر از شما لطفا آلبوم زیم زیم زیم نعیم پوپل را نیز بارگزاری کنید.

کیوان داودی
ساعت12:10---14 دی 1395
با سلام من دنبال یک آلبوم قدیمی و بسیار زیبای دیگری از نعیم پوپل هستم که نام آلبوم را نمی دانم ولی از آهنگهایش به یادم مانده مثل : من لاله آزادم - سر کوه بلند فریاد کردم - حال که دیوانه شدم می روی - دیم دیم - و ... لطف کرده و مرا راهنمایی کنید

نیک ابدی
ساعت9:29---7 دی 1395
برای اولین بار اومدم ممنون
پاسخ:خوش امدین عزیز


احمد
ساعت15:24---23 آبان 1395
بسیار عالی

سیلیا
ساعت7:16---14 آذر 1394

پاسخ: ممنون عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دانلود آلبوم "بسیار زیبا و" قدیمکی" از "نعیم پوپل" با کیفیت اصلی"09152007898"سعید لگزیان"قدیمیها,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروش و دانلود کاورهای کاست قدیمی و آدرس kaver1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.